Dag 16

5 augustus 2015 - Rafael Castillo, Argentinië

De dag van gisteren was in grote lijnen een herhaling van de voorgaande dag alleen gisteravond zijn we met de familie Kerkhof naar het stadje Ptuj gelopen om te eten. Het stadje ligt aan de overkant van de rivier de Drava. Van de week was het er heel levendig vanwege het dorpsfeest maar de bewoners lagen waarschijnlijk nu hun roes nog uit te slapen. Ook daar is het lastig om een restaurantje te vinden. Barretjes en ijssalons daarentegen zijn er te over. Uiteindelijk zijn we toch weer in een pizzeria beland. De rest van het jaar kan ik geen pizza meer zien denk ik.
Vandaag weer een relaxt dagje gehad aan het zwembad. De kinderen willen de camping niet af en eigenlijk is het ook te warm om iets te ondernemen. Vanavond zijn we even wat gaan shoppen en daarna zowaar een leuk Mexicaans restaurant tegen gekomen. Dat was een welkome afwisseling na alle pizza en mixed grill van de afgelopen weken. Heerlijke burrito, fajita, sticky chicken en gelukkig ook een vleesspies voor Toon. Net nog een sladoled (ijsje) gehaald en nu zijn we wel aan onze tax qua calorieën. Okay, misschien nog één wijntje straks....